Premiul 1 se acorda Vodafone pentru perspicacitatea cu care ne imbogateste vocabularul. Ieseala fie cu voi, puterea si forta bunului simt sa va loveasca in plex atunci cand va este lumea mai draga. Nu ne este de ajuns ca suntem deja indobitociti, trebuia sa apara un copyrighter cu ideea asta mizerabila, ideea cu “ieseala”… suck my balls!
Premiul 2 se acorda Millenium Bank pentru reclama in care i-au reinviat pe Horrorgraf, versuri idioate pe masura victimelor care vor contracta un credit (sincer aici nu mai conteaza banca). Astia de la Millenium vor trebui sa imparta premiul cu grecii de la Transilvania pentru reclama “Nu e vraja! E cea mai mica dobanda”. Nu trebuie sa citesti intre randuri ca te ia durerea de cap.
Premiul 3 se duce reclamelor la detergent lichid si balsam, am ajuns sa ii urasc – acum toate femeile umbla cu bidonul de 1 litru de Perwol, mai ales alea imbracate naspa, ca niste sorcove!
Mentiuni sunt destule dar nu mai am loc de ele, poate editia viitoare. Mi-am facut nervi cu campaniile celor de la Vodafone, marea ieseala, marele fas, marele rahat rosu imbrobodit cu imaginea noastra de sarantoci imbecili care nu au bani decat sa se combine la o cartela, sa vorbim mii de minute pe mobil si sa ne aranjam ieseli. Pai daca ai un telefon de 800E de unde rahat sa iti ramana malai in buzunare pentru o cartela in solo? Pe cei care se combina la cartela (si la o shaorma) ii vezi pe strada, poleiti cu haine de “dizainar”, orologiu de pe perete prins strasnic de mana cu niste cureluse stralucitoare, acesti gangsta-rock-star-mega-houser-cant-manele-si-o-frec-in-baie iti cer cate-o tigara, practicanti de cheta la Universitate pentru un pachet de Kent methol!
Doctore, daca te duci la blow festu ala da-i o palma peste ceafa lu Piticu. Lui ii place ieseala, e mai hipster asa de felu lui.
Palme pentru toti hipsterii care adora ieselile!
Apropo de Transilvania (parca), mai penibila mi se pare :
“va dau un cre-dit de ne-voi per-sonale”
Toate bancile isi fac reclama destul de agresiva acum… s-a terminat cumva criza?
care criza?aia in timpul careia se da o jumatate de milaird de euro pentru un….ceva care vrea sa arate a ..site?