Nu există consumator avid de televiziune, există doar consumatori de reclame. Aceasta este datorată modului în care este gândită televiziunea – între calupurile de reclame. Până la urmă pauzele astea de reclame sunt benefice că mai dai o fugă până în bucătărie, mai fumezi o țigară, îți dezmorțești oasele sau zapezi. Cum ar fi să nu dea reclame sau promo-uri? Ai rămâne lipit de televizor… și asta nu-i a bună! Revenind la beneficele reclame, un grup de cercetători britanici a descoperit că:
– Familiile sunt devastate de criza tuburilor de la hârtia igienică. Divorțuri pe bandă rulantă, divorțuri cauzate de ultimul care a terminat hârtia igienică și nu a aruncat TUBUL. Avem noroc ca Zewa a inventat tehnologia Aqua Tube, acum putem dormi liniștiți… Oare unde vă țineți, măi românilor coșul de gunoi, ca distanță față de baie? Pe marte?
– Romania se împarte în constipați și diareici. Target-ul este jumi-juma intre femei și bărbați, femeile fiind constipate, bărbații fiind diametral opuși din punct de vedere al constipației. Foarte multe produse adresate femeilor – espumisan, iaurt cu bifidus care ajuta la tranzit – adresează defectul femeii de a se constipa.
– Romanii au probleme mari cu hemoroizii. Care este studiul de piață care arata ca sângerăm sfincterial? Foarte multe reclame cu produse farmaceutice pentru hemoroizi… o fi de la statul jos, o fi pentru corporatiști. Cercetătorii britanici încă tin sub semnul întrebării acest aspect, sperând la o viata mai bună și la sfinctere uscate.
– Romanii au copii prosti, tălâmbi care umbla cu mâinile murdare de ciocolată. De câte ori ți s-a întâmplat sa pună mana copilul tău pe tine și să te mânjească de ciocolată pe jumătate din cămașă? Cercetătorii (britanici) au descoperit un nou detergent care rupe fâșul petelor de mâini de ciocolată, nămol sau kek de pe cămașa ta cea nouă, detergent care surclasează vechiul tău detergent – care nu face fata!
– Romanii se îndoapă cu medicamente pe perioada sezonului gripal. M-au înnebunit cu produsele antigripale – modafen, nurofen gripă, fervex, coldrex, hotdrink… iar reclamele sunt super-mincinoase pentru ca o reclama arata pe o domnișoară care d’abia se mai ținea pe picioare dar a luat un modafen și s-a dus în frig pe acoperiș să ia masa într-un cadru romantic cu iubitul ei. That’s bullshit! Dacă ești cobza și ieși pe acoperiș faci o pneumonie romantica!
Pe lângă reclamele care sunt sufletul comerțului avem cercetătorii britanici care fac milioane de studii și sunt sufletul petrecerii! Ei dețin adevărul absolut.